Перевернене навчання/дистанційне навчання


Шановні учні 5, 6, 7 та 9-х класів!

Підсумкова контрольна робота в роздрукованому вигляді 

знаходиться в ящику (в приміщенні школи).

Вам потрібно:

1.Заберати завдання з 12.00 20.05.2020

2. Виконати завдання (на цих же листах) та підписати їх.

3. Повернути листи з виконаним завданням 22.05.2020 до 12.00 (хто здасть пізніше - не приймаю)

     Для зручності - розміщаю файли з завданнями, які ви можете скачати та роздрукувати собі для виконання (якщо не можете прийти до школи)

5 клас завдання
6 клас завдання




5 клас Історія України



Завдання за 12.03.2020 

Перейдіть за цим посиланням та дайте відповіді на запитання https://forms.gle/5L6m6sCC3pSWsjJXA

Завдання за 19.03.2020 

Історичні факти — це ті цеглинки, із яких вибудовується історія. Вони є матеріалом, який дає змогу історикам робити висновки, що те, що вони досліджують, є реальною дійсністю. Завдяки впорядкуванню фактів між ними можна встановити взаємозв’язки. Так, конкретні дрібні факти минулого групуються у значні історичні події, явища й цілісні історичні процеси. Це дає змогу історикам відповісти на головне питання історії: «Чому все так сталося?».
Події, явища, процеси відрізняються між собою за тривалістю, кількістю учасників, впливом на життя суспільства. їх можна проаналізувати за такою схемою.
Історична особа (історичний діяч, постать) — людина, діяльність якої змінила життя в минулому та продовжує впливати на нього сьогодні.
ІСТОРИЧНА ПОДІЯ

Історичний образ. Історична постать. Описуючи історичні факти, історик створює історичні образи. Він виявляє історичні явища, вибудовує історичний процес. Це створює ланцюжок історичних образів, що дає розуміння історії на емоційному рівні. Образність є невіддільною ознакою історичного пізнання, яка іноді силою художнього зображення компенсує недостатність інформації. Образність є естетичною властивістю історії. Історичний образ допомагають створити твори мистецтва, історичні реконструкції, історичні пам’ятки, кіно-, фото-, фонодокументи.
Історична подія — сукупність пов'язаних між собою важливих фактів життя суспільства. Історичною подією може бути якась битва, укладення якоїсь угоди, утворення організації, партії тощо.
Історичне явище — фрагмент історичної реальності, який притаманний певному періоду і має типові характерні ознаки. Прикладами історичного явища є виникнення українського козацтва, Українська революція тощо. Історичний процес — послідовна тривала зміна явищ, яка має закономірний характер. Наприклад: розселення людей на території України, формування української нації, національно-визвольна боротьба українців за незалежність своєї держави тощо.
СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ПОДІЯМИ, ЯВИЩЕМ І ПРОЦЕСОМ
Гравюра XVIII ст.

Опрацювавщи параграф 19 дайте відповіді на питання перейшовши за посиланнямhttps://forms.gle/1yHS8Loa984SzBNa6

Завдання за 02.04.2020


1. Прочитайте параграф  20
2. Пройдіть тестування за посиланням:


3. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 09.04.2020 -16.04.2020

1. Повторіть параграфи 13-18 

2. Створіть літопис з 13-18 параграфа та вивчіть його (тобто всі дати та події)


Завдання за 23. 04.2020

1. Прочитати  параграф 19

2. Перегляньте відеоурок за цим посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=MaP8TSpHXIE

3. Запамятайте ці дати:
1 вересня 1939 р. розпочалася Друга світова війна.
22 червня 1941 р. Німеччина напала на Радянський Союз. 
Від 11 липня по 19 вересня 1941 р. тривала героїчна оборона Києва
Визволення України від загарбників відбувалося в 1943– 1944 роках.
6 листопада 1943 р. війська 1-го Українського фронту під командуванням генерала Миколи Ватутіна визволили Київ
28 жовтня 1944 р. вся територія України в сучасних кордонах була звільнена від гітлерівських військ.
 9 травня – День Перемоги у Великій Вітчизняній війні, державне свято в Україні

Завдання за 30.04.2020

1. Прочитайте параграф 20
2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=dKhKyeh9Pc8
3. Накресліть лінію часу в зошиті, позначте потрібні дати та розв’яжіть хронологічну задачу. 
Скільки років минуло між прийняттям Верховною Радою Акта проголошення незалежності України та ухваленням Конституції України? Яку річницю незалежності України святкуватимемо цього року?
4. Сфотографуйте роботу та надішліть мені на електрону пошту  bojko.margo2011@gmail.com з вказанням вашого прізвища та імені.

Завдання за 07.05.2020

1. Виконайте завдання:
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=o_4pXypQouc
   Чи є у нашому рідному селі пам’ятники, пам’ятні місця чи споруди, пов’язані з історичними подіями? 
Підготуйте розповідь про ці події за планом:
 1. Чим була зумовлена, коли та за яких обставин відбулася подія, якій присвячено пам’ятник (Якої події стосується пам’ятне місце або споруда, коли відбулася подія, пов’язана з нею, чим вона була спричинена)?
2. Якими були результати та наслідки цієї події для вашого краю? 
3. Хто брав участь у цій події з місцевих мешканців? Що відомо про цих людей? 
4. Чи вшановують цю подію в інших місцях? Чому? 

2. Розповідь запишіть на аудіоповідомлення та надішліть мені на вайбер, або напишіть у електронку bojko.margo2011@gmail.com з зазначенням Вашого імені та прізвища

Завдання з 14.05.2020

1. Прочитайте параграф 22 -23
2. Виконайте завдання на стор. 129 завдання 1-3 та  на стор. 133  завдання 1-3 
3. Відповідь напишіть в листі на електронку bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 21.05.2020 
1. Прочитайте параграф 24 та виконайте завдання на стор.138.
2. Заберіть 20.05. 2020 тестові завдання у школі  (завдання лежать у ящику 5 клас - історія праворуч та виконавши поверніть до 21.05 2020 в ящик  - ліворуч)
Дякую! Ви молодці! Ви найкращі! Ви впораєтесь!


     ___________________________________________________



6 клас Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс)





Завдання за 12.03.2020 

Опрацювавщи параграф підручника, переглянути відео та дати  відповіді на питання перейшовши за посиланням


Завдання за 16.03.2020

Перегляньте відео та прочитайте параграф з темою "Вірування римлян. Пантеон римських богів". Дайте відповіді на питання після параграфа.

Завдання за 19.03.2020
1. Перегляньте відео та прочитайте параграф з темою "Римська республіка в ІІІ-І ст. до н.е.". https://www.youtube.com/watch?v=3HJeqdDOR2U&t=146s
2. Дайте відповіді на питання після параграфа в зошитах.

Завдання за 30.03 та 02.04.2020

2. Спираючись на розповіді грецьких та римських істориків(писемні джерела) дайте відповіді на питання перейшовши за посиланням

https://forms.gle/ehsqMCTA38TH4xBY7

                       Розповіді про Гайя Юлія Цезаря
«Його готовності наражати себе на небезпеку не дивувалися, знаючи його честолюбність, та всіх вражала його здатність витримувати незгоди, які, на перший погляд, перевищували його тілесні сили, бо він був слабкої статури, з білою й ніжною шкірою, страждав від головного болю... Проте він не посилався на слабке здоров’я, щоб вести розніжене життя. Навпаки, військова служба правила йому за ліки від слабосилості. Він прагнув частими походами, простим харчуванням, постійним перебуванням під відкритим небом і різними перешкодами подолати свою кволість і загартувати тіло.Розповідають, що коли Цезар перейшов Альпи і їхав через якесь нужденне містечко з нечисленним населенням, друзі, сміючись, жартома запитали: «Невже й тут мають місце змагання за посади, суперництво за перше місце і чвари серед знаті?». На це Цезар цілком поважно відповів: «Щодо мене, то я волів би бути тут першим, ніж у Римі другим». Іншим разом, уже в Іспанії, читаючи на дозвіллі якусь книжку про Александра Великого, Цезар надовго поринув у глибоку задуму, потім навіть пустив сльозу. Здивовані друзі запитали його про причину цього. Тоді він відповів їм: «Невже вам не здається, що немає в мене підстави для смутку, якщо Александр у моєму віці правив стількома народами, а я досі не здійснив жодного славетного подвигу?»
                                                                                                                                        (Плутарх).

«До друзів він був завжди уважний і добрий: коли одного разу він їхав з Гаєм Оппієм через глухий ліс і того звалила раптова хвороба, він поступився йому єдиним дахом, а сам ночував на голій землі під відкритим небом. А коли він уже був при владі, то деяких людей найнижчого звання він підніс до почесних посад і у відповідь на закиди прямо сказав, що, якби він був зобов’язаний своїм становищем розбійникам і головорізам, він і їм відплатив би з такою самою вдячністю. Про його велику пристрасть до вишуканості й розкоші повідомляє багато хто. Так, говорять, що він заклав і відбудував за великі гроші віллу біля озера Немі, але вона не зовсім йому сподобалася, і він зруйнував її дощенту, хоча був ще бідний і в боргах. Гарних і вчених рабів він купував за такими нечуваними цінами, що сам ніяковів і забороняв записувати їх у книги»
                                                                                                                                (Светоній).
«...Зовсім інакше склалося його подальше життя, коли йому довелося вести війни й ходити в походи, наслідком яких стало завоювання Галлії. Він виявився воїном і полководцем, який ні в чому не поступається жодному з найбільш гідних подиву та найвидатніших воєначальників світу - усіх їх Цезар своїми подвигами перевершив. Так, одні з них не можуть рівнятися з ним щодо суворості місць, у яких він змушений був воювати, других він перевершив розміром завойованої країни, третіх - кількістю й силою переможених ворогів, четвертих - труднощами, яких зазнав, воюючи з дикими й віроломними племенами, п’ятих - людяністю та милосердям у поводженні з полоненими, шостих - щедрістю та вдячністю своїм воїнам і, нарешті, всіх - тим, що виграв найбільше битв і знищив найбільшу кількість ворогів.Серед своїх воїнів Цезар користувався такою любов’ю й відданістю, що навіть люди, які під іншим керівництвом нічим особливим не відзначалися, показували небачену відвагу й ішли у вир небезпек заради слави Цезаря.
Бойовий дух і славолюбство (серед вояків) Цезар сам виховував і підтримував насамперед тим, що щедро роздавав нагороди й почесті, даючи цим зрозуміти, що нагромаджує на війнах багатства не для власної розкоші й утіхи, а береже їх як загальне добро для відзначень за ратні заслуги, за собою лишаючи тільки право нагороджувати тих, хто цього заслуговує»
 (Плутарх).

«Закінчивши війну, він відсвяткував п’ять тріумфів: кожен зі своєю особливою розкішшю й оздобленням.
Своїм старим легіонерам він видав зі здобичі по двадцять чотири тисячі сестерціїв, не рахуючи двох тисяч, виплачених ще на початку міжусобної війни. Він наділив їх землею, але не суцільною смугою, щоб не зганяти колишніх власників. Народу він роздав по десять мір зерна і по стільки ж фунтів оливкової олії, грошима ж - по триста сестерціїв, обіцяних раніше, і ще по сотні за те, що довелося чекати. Додатково він влаштував бенкет, а також роздавав м’ясо, а після іспанського тріумфу - ще два обіди.
Видовища він улаштовував найрізноманітніші: і битви гладіаторів, і театральні вистави по всіх кварталах міста й усіма мовами, і перегони в цирку, і змагання атлетів, і морські битви...
Потім він зосередився на впорядкуванні державних справ. Він оновив сенат, до старих патриціїв додавши нових. Вибори він поділив з народом: за винятком здобувачів консульства, половину кандидатів обирали за бажанням народу, половину - за призначенням Цезаря.
Число дармових харчувальників хлібом скоротив із трьохсот двадцяти тисяч до ста п’ятдесяти тисяч. Крім того, вісімдесят тисяч громадян він розселив по заморських колоніях.
Він запровадив суворіші покарання злочинців... Суд він правив надзвичайно ретельно і строго. Тих, хто був засуджений за здирництво, він навіть виганяв із сенаторського стану.
Він приймав почесті понад усяку міру: беззмінне консульство, довічну диктатуру, піклування про звичаї, наймення батька вітчизни, статую серед царських статуй, місце на підвищенні в театрі, - він навіть дозволив на свою честь ухвали, що перевершують людську межу: золоте крісло в сенаті та суді, священну колісницю й ноші під час циркових процесій, храми, жертовники, статуї поруч із богами, почесне місце жерця для частуванням богів, назву місяця на честь його імені; і всі ці почесті він отримував і роздавав із власної волі.
Але найбільшу, смертельну ненависть накликав він на себе ось яким вчинком. Сенаторів, що з’явилися в повному складі, щоб улестити його небаченими привілеями й шаною, він прийняв перед храмом Венери-Прародительки сидячи»
 (Светоній).

Завдання за 06.04.2020

1. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6XwcOUXfXs0

2. Прочитайте параграф
3. Пройдіть тестування
https://kupidonia.ru/viktoriny/viktorina-oktavian-avgust
4.Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 09.04 - 13.04.2020
1. Прочитайте текст:

"Правове становище різних категорій населення Риму"

Римські громадяни .  Згідно з головним принципом древньоримського права, тільки римський громадянин - civis Romanus - користувався захистом права. Тому тільки civis Romanus міг бути членом римського суспільства і суб’єктом прав.  Статус римського громадянина набували діти, народжені від шлюбу римських громадян. Народжена в такому шлюбі дитина набувала статусу свого батька в момент зачаття. Римське громадянство втрачали в таких випадках: зі смертю особи, через продаж у рабство, особи, узяті в полон, засуджені до тяжкого кримінального покарання або вигнання з Риму.
Римські громадяни володіли всією повнотою цивільних прав: тільки вони могли володіти res mancipi - речами, які становили економічну основу рабовласницького суспільства, укладати різні угоди, звертатися до суду за захистом порушених прав. Тільки римські громадяни володіли jus connubii - правом вступати в шлюб і  jus commercii - правом торгувати.
Латини.  Правове становище латинів не було однаковим. За своїм станом до римських  громадян  наближалися  так  звані   древні латини   (latini veteres) - вільне населення общин Лаціуму, котре колись разом з Римом становило латинський союз, який припинив своє існування ще в ІV ст. до н.е. Древні латини користувалися обмеженими правами в публічно-правовій сфері. Вони користувалися лише правом голосу, проте не могли займати виборні посади магістратів. Однак вони мали такі ж jus commercii і  jus connubii, як і римські громадяни. Латини колоніальні володіли лише jus commercii, а  jus connubii - тільки в тому випадку, якщо воно було спеціально надано окремим особам або населенню цілої общини. Право на звернення до суду за розв’язанням майнових спорів, а також порядок судочинства був для всіх латинів таким же, як і для римських громадян.
Перегрини. Серед вільних людей, проте не громадян Риму, найнижчу сходинку   соціального   становища   в    Стародавньому      Римі посідали  перегрини. Питання їхнього історичного походження ще й на сьогодні невирішене. Більшість дослідників вважають їх громадянами іноземних держав, котрі якимось чином потрапили на територію Риму, або ж громадянами капітульованих перед Римом держав (так звані капітульовані перегрини).
У стародавні часи перегрини жодними правами не користувалися. З розвитком товарно-грошових відносин такий стан вступив у суперечність з економічними потребами римського пануючого класу - адже розвиток торговельних відносин можливий лише на засадах рівноправності всіх учасників. Не випадково вже з найстародавніших часів у Римі з’являється інститут клієнтели. На клієнта поширювалася влада домовладики, і у випадку непослуху клієнт за рішенням суду міг бути повернутий в рабство. У свою чергу патрон зобов’язаний був турбуватися за долю клієнта, захищати його інтереси перед третіми особами, оскільки клієнт цивільної правоздатності не мав; він не міг набувати майно, вступати в договори тощо. Отже, перегрини спершу не користувалися ні політичними, ні цивільними правами римських громадян. І це значно перешкоджало нормальному розвиткові цивільного обороту між ними і римськими громадянами.
Статус перегрина набувала дитина, народжена в сім’ї перегринів або перегринкою поза шлюбом. За деякі кримінальні злочини римський громадянин позбавлявся свого статусу і висилався в місця проживання перегринів, де і одержував їх статус. Одночасно і деяким перегринам за особливі заслуги перед Римом дарувався статус римського громадянина.
Раби.  Правове становище рабів не було завжди однакове. У ранній період   історії   їх    правове   становище    випливало   з  наявності так    званого домашнього патріархального рабства. Рабство в цей час ще не було прямою основою виробництва. Раб на правах молодшого члена входив до складу великої патріархальної сім’ї. Влада домовладики над рабом освячувалася релігією. Вбивство раба вважалося справою негідною. За заподіяння тілесних пошкоджень рабові, так само як і вільному, накладався штраф, різниця була лише в розмірі. Щоправда, власник міг віддати раба у найм, закласти, продати. Таким же правом домовладика володів стосовно інших членів родини - жінки, дітей. Особливістю раннього рабства було те, що влада домовладики над рабом була пожиттєвою.
У кінці республіканського періоду і з початком принципату раб з члена великої патріархальної сім’ї, хоч і обмеженого в правах, перетворюється в просту власність, зачислюється до інвентаря, майна рабовласника. Його правове становище визначається формулою: “раби є речами” - servi res sund. З того часу раб уже не суб’єкт, а об’єкт права, його дії не мають юридичного значення. Тепер раб не міг за своєю волею мати сім’ю, власність, право звертатися до суду, служити в армії. Фактично становище рабів було надзвичайно важким. Усім добре відомий сенатусконсульт, прийнятий при Августі (10 р. н.е.), за яким усі раби, котрі в момент убивства їх господаря перебували на відстані, що дає змогу почути крик, і не прийшли йому на допомогу, піддавалися тортурам і смертній карі. Влада рабовласників над рабами була безмежна і характеризувалася повним свавіллям.
Жорстока експлуатація рабів призводила до повстань, які розхитували економічні устої римського рабовласницького суспільства. Це змусило державу, особливо в післякласичний період, під впливом філософії стоїків, а також християнської релігії вживати заходів щодо визнання за рабами хоч якоїсь подоби на правоволодіння. Державою встановлюються певні рамки відносин між рабовласниками і рабами, зокрема: 1) за безпідставне вбиство власного раба рабовласник ніс таке ж покарання, як за вбиство чужого раба; 2) віддати раба в гладіатори рабовласник міг лише з дозволу магістрату; 3) раб, якого покинув власник через старість або хворобу, набував свободу; 4) від нестерпної жорстокості рабовласника раб міг знайти притулок у храмі, і якщо  така жорстокість підтверджувалась, то власника змущували продати раба іншому господарю.
Говорячи про поширення правоздатності рабів, важливо брати до уваги й те, що ставлення деяких рабів до засобів виробництва поступово змінюється. Уже в ІІ - І ст. до н.е. в середовищі міських рабів відбувається диференціація. У привілейованому становищі перебувають раби 83 цінних професій, освічені раби, наприклад, висококваліфіковані кухарі, педагоги, ювеліри, поети, художники, юристи і ін. Перелічені професії майже повністю були монополізовані греками. Володарі цих рабів їх оберігали, оскільки вартість їх була дуже високою.
Прагнення рабовласників піднести зацікавленість рабів у результатах праці привело, як вже було зазначено, до виділення пекулія. Проте права володільця пекулія були вже розширені. У ІІІ ст. н.е. було встановлено, що раб своїм пекулієм за борги господаря не відповідає. Крім того, раб наділявся правом відчуження пекулія, передачі у спадщину, повністю сам відповідав за свої зобов’язання, у тому числі і подавати позов до свого господаря.
У Римі відомі різні способи обернення в рабство, серед яких найдавнішим було захоплення у полон воїнів ворожої Риму держави. У рабство могли бути обернені й іноземці, які виявилися на території Риму і не користувалися ніякими правами чи привілеями. Рабом ставала дитина, народжена рабинею, навіть якщо батько був вільним.. За певних умов у рабство могла бути обернена й вільна людина, піддана Римської держави. Так у стародавній час глава сім’ї міг продати в рабство підвладного сина або дочку за непослух. Боржник міг бути проданий в рабство кредитором. Аналогічно міг учинити і потерпілий зі злодієм.
І У рабство оберталися особи, засуджені до пожиттєвих каторжних робіт, а також вільні жінки, які вступали в зв’язок з рабами всупереч заборони власника.
Вільновідпущеники. Відпущений на волю раб називався вільновідпущеником (libertini).   За   загальним   правилом    вільновідпущеник набував правового статусу особи, яка дарувала йому волю, тобто залежно від того, хто був його попереднім власником. Якщо це був перегрин, латин чи римський громадянин, то й вільновідпущеник набував статусу, який відповідав становищу перегрина, латина або римського громадянина.
Вільновідпущеники були вільними, але обмеженими в своїй правоздатності. Вільновідпущеник зобов’язаний був поважати патрона, а прояв неповаги міг призвести до втрати свободи й повернення в рабство. За потребою вільновідпущеник і далі був зобов’язаний надавати патрону різні послуги, а також матеріальну допомогу. Він також не мав права звертатися до свого патрона з штрафним позовом.
У сфері публічних правовідносин вільновідпущеники обмежувалися в праві служити в римських легіонах, а в І ст. втратили право брати участь у роботі народних зборів і голосувати.
Колони. У період принципату поряд з рабським господарством розвивається і фермерське господарство. Внаслідок повстань рабів і  масових страт, а також припинення притоку як військової здобичі їх кількість значно зменшується, і володільці латифундій починають розуміти, що більш вигідно здавати свої землі дрібними ділянками вільним орендарям - так званим колонам. Римському праву відомі дві категорії колонів: орендарі за договором, серед яких були й крупні наймачі, які використовували працю рабів, та орендарі, які з покоління в покоління сиділи на землях великих власників.
Так закон 357 року забороняє землевласнику продавати землю без колона, який сидить на ній.
У результаті колони із вільних (нехай формально чи юридично) людей перетворюються на кріпаків, рабів землі. У колонат переростало іноді користування пекулієм з боку рабів, які прикріплювалися в подібних випадках до земельної ділянки. Ці обставини ще більше стерли різницю між рабом і кріпосним колоном. Отже, на заміну рабству приходить інша форма експлуатації - колонат, якій судилося стати основною формою експлуатації у феодальному суспільстві.
2. Узагальність прочитане творчо/схематично (наприклад блок-схама, малюнок на якому чітко відображені різні соціальні групи та їх права у Римській імперії, або інше) та надішліть мені на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 16.04.2020

1. Прочитайте параграф в підручнику
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=j6qM5phZz3s
3. Напишіть мені на електронну пошту (bojko.margo2011@gmail.com)  відповідь на питання:

"Які основні кризові явища в Римській імперії в II–III ст. н. е."


Завдання за 20.04.2020

1. Перегляньте відео "Виникнення і поширення християнства в Римській імперії"

2. Опрацюйте  відповідне завдання в контурній карті

Завдання за 23.04.2020

1. Прочитайте параграф 48
2. Дайте відповіді на запитання 
https://forms.gle/1bbndiHAGxjGv8F56

Завдання за 27.04.2020

1. Прочитайте параграф 49

2.Дайте відповіді на запитання 
 https://forms.gle/1Q4mYCFb4BLAPDEX9

Завдання за 30.04. 2020

1. Прочитати параграф 50

2. Схарактеризуйте рівень розвитку суспільства давніх слов’ян. Кому належали найбільші повноваження?

3. Відповідь надішліть на електронну 
пошту bojko.margo2011@gmail.com


Завдання за 07.05.2020


1. 
___________________________________________________


                              7 клас Історія України


Завдання за 16.03.2020 - 30/03/2020
1. Перегляньте відео
2. Прочитайте підручник з даної теми 
3. Пройдіть тестування
4. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 02.04.2020

1. Пройдіть тестування за посиланням
https://onlinetestpad.com/ua/test/46655-galicko-volinska-derzhava

2.Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 06.04.2020
1. Перегляньте відео 1:
https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84
2. Перегляньте відео 2:
https://www.youtube.com/watch?v=2jHpV9OUc7k
3.Пройдіть тест за посиланням 
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=247034
4. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 13.04.2020
1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ
2. Складіть опорний конспект та направте на мою електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 20.04.2020
1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM
2. Складіть опорний конспект та направте на мою електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 27.04.2020

1. Прочитайте парараф 22
2. На стр.217вивчіть всі дати та події
3. Напишіть мені на електронку відповідь на запитання: Чому в Західній Європі розвиток господарства й ринкових відносин зумовив ліквідацію панщини, а  на українських землях усе сталося навпаки? (bojko.margo2011@gmail.com)

Завдання за 04.05.2020

1. Прочитайте парараф 23
2. Дайте відповідь на запитання
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=328854
3. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 11.05.2020 
Готуємось до узагальнюючого оцінювання
1. Повторіть параграфи 14 -23 
2. Тестування на с.171 та 228 допоможуть вам якісно підготуватись до оцінювання

Завдання за 18.05.2020

Оцінювання з двох тем: "Гальцько-Волинська держава" та "Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав у другій половині ХІV - ХV" буде відбуватись у формі тестування, яке ви можете виконати, або в електронній формі, або у письмовій...



                                  7 клас Всесвітня історія

Завдання за  19.03. 2020

1.Перегляньте презентацію за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1eZ0JxqYsfflUXvOz9cytCpoVvC22k0O_/view
2. Дайте відповіді на питання
https://forms.gle/BEgpLuUqxMtv9Fcg6

 Завдання за 02.04. 2020
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=bq98bdtTbvw
2. Складіть блок-схему (в зошитах) "Гуситських війн", де виділіть причини, хід  війни та наслідки війн.

Завдання за 09.04. 2020
1. Прочитайте параграф з теми "Новгородська республіка. Виникнення і становлення Московської держави. Північно-Східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держав" та дайте відповіді на питання у гугл формі за посиланням:

https://forms.gle/8Mq4LZEcyGik5sUw7

Завдання за 16.04. 2020 - 23.04.2020

1.Виконайте практичну роботу перейшовши за посиланням:
https://jamboard.google.com/d/1B54OJscSXf3dBdIBSJ2_GTKpwsWHoy9lhVTMAd69UVQ/viewer

Завдання за 30.04. 2020

1. Прочитайте параграф 18
2. Пройдіть тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=813392
3. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 07.05. 2020

1. Прочитайте параграф 19
2. Пройдіть тестування 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=645196
3.Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 14.05. 2020

1.Прочитати параграф 20
2.Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=665071
3. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com


________________________________________________

                                9 клас Історія України

Завдання за 16.03.2020

для 9А та 9Б класів

1. Перейдіть за посиланням та пройдіть тестування

2.  Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 19.03.2020 - 30.03.2020

для 9А  та 9Б класів

1. Перегляньте відео за посиланням 


2. Прочитайте відповідні параграфи в підручнику

3. Пройдіть тестування 

4. Зробіть скрін отриманого бала та надішліть фото на електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання за 02.04.2020
1. Перегляньте відео та занотуйте до зошитів основні події та дати
https://www.youtube.com/watch?v=qK9coTLYfcM
2.Порівняйте з матеріалом підручника та вивчіть дати, події та визначення з теми "Події революції 1905–1907 рр. в Україні. Український національно-культурний рух"

Завдання для 9 А та 9 Б класів


Тема "Аграрна  реформа П.Столипіна та її вплив на Україну. Посилення національного гніту 1907–1914 рр. «Справа Бейліса». Український політичний та національно-культурний рух в 1907–1914 рр."
 1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=B0pyC9WO2Vc
2. Прочитайте відповідний параграф
3. Пройдіть тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=594248

Завдання 9 А та 9 Б класів

Тема "Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст." та  "Суспільно-політичне життя на  західноукраїнських землях на початку ХХ ст."
 1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=BIgnQHRPaKM

2. Прочитайте відповідний параграф
3. Пройдіть тестування 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=330647


Завдання 9 А та 9 Б класів
Готуємось до тематичного контролю.
1. Повторіть вивчений матеріал за допомогою відео
https://www.youtube.com/watch?v=1X-njkVrvOA&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO

2. Перегляньте всі параграфи та повторіть дати, події, визначення.

Завдання 9 А та 9 Б на травень 

1. Прочитайте  § 36. Зрушення в соціокультурному житті України в середині ХІХ – на початку ХХ ст

2. Пройдіть тестування та надішліть мені скрін з результатом
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=850142


3. Прочитайте  § 37. Особливості розвитку культурного життя в середині ХІХ – на початку ХХ ст.


4. Прочитайте § 38. Розвиток живопису й архітектури


5. Прочитайте § 39. Практичне заняття. Традиції і побут української сім’ї у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст



                                9 клас Всесвітня історія 

Завдання 9 А та 9 Б класів

1. Перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=9KW-ekQFAEU

2. Пройдіть опитування за посиланням 
https://forms.gle/f7x9Ym6iCYUEwxKk9


Завдання 9 А та 9 Б класів

Китай у другій половині ХІХ – початку ХХ ст. 


1. Перегляньте відео
2. Прочитайте підручник та вивчіть дати, події та визначення
3. Дайте відповіді на запитання


Завдання 9 А та 9 Б класів

Спроби модернізації Османської імперії 


1. Перегляньте відео

2. Прочитайте підручник та вивчіть дати, події та визначення
3. Дайте відповіді на запитання

Завдання 9 А та 9 Б класів

Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки. 


1. Виконайте практичну роботу

2. Відповіді на питання запишіть до зошитів, або в текст листа мені та надішліть на мою електронну пошту bojko.margo2011@gmail.com

Завдання 9 А та 9 Б класів на травень 

Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст 1. Прочитайте §26. Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст
2. Дайте відповідь на питання (запишіть у зошити) та надішліть мені фото на електронну адресу, або принесіть зошит до школи (в ящик "історія")
Питання:
1. У чому полягає сутність віденської системи міжнародних відносин? Коли вона була створена?
2. Коли завершилося об’єднання Німеччини та Італії в національні держави?
3. Складіть хронологічну таблицю основних подій у міжнародних відносинах у другій половині XIX — на початку XX ст
4. Які події призвели до перерозподілу сил у європейській політиці в останній третині XIX ст.? 5. Якою була мета створення Союзу трьох імператорів? 
6. Що зумовило появу військово-політичних блоків? 
7. Чи закономірним було загострення міжнародних відносин наприкінці XIX — на початку XX ст.?
8. Яку мету ставили перед собою народи Балканського півострова?

РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ (кінець XVIII — початок XX ст.)

1. Прочитайте § 27. Наука і техніка
2. Дайте відповідь на питання (запишіть у зошити) та надішліть мені фото на електронну адресу, або принесіть зошит до школи (в ящик "історія")
Питання:
1. Коли й ким була створена парова машина? 
2. Що таке промислова революція? У якій країні вона почалася?
3. Які наукові винаходи XIX — початку ХХ ст. ви вважаєте найважливішими для розвитку світу?
4. Чому вчення Ч. Дарвіна вважають одним із головних досягнень науки цієї доби? 
5. Як у розвитку філософії знайшли відображення історичні реалії тогочасної епохи?


1. Прочитайте §28. Література та мистецтво
2. Виконайте завдання № 12 на стр.246. Заповніть у зошиті таблицю «Розвиток літератури та мистецтва в XIX — на початку ХХ ст.».

Я знаю, ви зможите!  Ви найкращі!
________________________________________________










Завдання 3

Тема 

Євген Плужник – один із провідних поетів “розстріляного відродження”

1. Пригадайте хто такий "ліричний герой" та знайдіть приклад у творчості Є. Плужника 
2.  Чому Є. Пужник - Кантемирянин?
3. Складіть хронологічну таблицю життя Є.Плужника
4.  Євген - "марсіанин"? А може "лановець"?
5. Яка політична справа стала причиною "загибелі" Плужника?

Завдання 2 

Тема 
Група київських “неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша («Київ − традиція» М. Зерова). Різногранний творчий шлях митців М. Зерова й М. Рильського. ТЛ: сонет.

1. Розберіть поняття неокласики та  сонет 
2. Дослідіть життя та творчість М. Зерова за алгоритмом: 
   1. Дитинство
  2. Освіта та перші публікації
  3. Баришівка
  4. Неокласики
  5. 1925-1928 Літературна дискусія
  6. Початок терору
  7. Арешт
  8. Заслання 
   Опрацювавши статтю з Вікіпедії

3.  Доведіть, що Рильський належав до неокласиків (в житті та творчості). Опрацювавши статтю

Завдання 1

Тема Михайль Семенко

1. Перегляньте відео 
Міхайль Семенко 

або прочитайте теоретичний матеріал в вашому підручнику

2. Перевірте себе

Від імені письменника пригадайте біографію письменника за наступними періодами: 
 здобуття початкової освіти;
 перший поетичний дебют;
другий період творчості;
активна участь у суспільному житті літературної України.

3. Робота з ТЛ
Знайдіть та розберіть наступні визначення понять (вдумливо прочитайте та  спробуйте умовно розбити визначення на повноцінні частини)
Авангардизм,  футуризм, деструкція

Успіху!




Комментариев нет:

Отправить комментарий